Reklama i marketing sklepu internetowego, strony WWW, w 2014 roku!

Reklama i marketing sklepu internetowego lub strony WWW w 2014 roku!

Jeżeli zastanawiasz się nad reklamą sklepu internetowego lub strony WWW to musisz wiedzieć, że wyszukiwarka Google jest jednym z najważniejszych narzędzi, które mogą zwiększyć ruch w Twoim sklepie lub serwisie WWW. Większy ruch to przeważnie większa sprzedaż!
Jeżeli zastanawiasz się nad tym jak zaistnieć w wyszukiwarce Google lub jak poprawić swoją pozycję w wynikach wyszukiwania to podpowiemy Ci jak to zrobić.
Są dwa sposoby:
– pozycjonowanie w wyszukiwarce Google i
– reklamy w Google tzw. linki sponsorowane, Google AdWords.
..
.

1. Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych – np. pozycjonowanie w Google.

Co to jest pozycjonowanie? Pozycjonowanie – pozycjonowanie w Google – jest to działanie zmierzające do osiągnięcia przez stronę www lub sklep internetowy jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwarek internetowych dla wybranych słów i wyrażeń kluczowych ważnych dla danej branży.

Pozycjonowanie jest elementem szeroko pojętego marketingu internetowego. Pozycjonowanie bazuje na znanych elementach działania algorytmu wyszukiwarek oraz ciągłym poznawaniu nowych. Algorytmy wyszukiwarki mają za zadanie ocenianie strony WWW lub sklepu internetowego oraz weryfikowanie treści znajdujących się w nich. Pozycjonowanie jest procesem ciągłym, który daje efekt w postaci większego ruchu na stronie sklepu lub serwisu WWW.

Do najważniejszych zalet i korzyści pozycjonowania możemy zaliczyć kilka czynników takich jak:

– dotarcie do sklepu / strony większej ilości klientów,

– większe zainteresowanie firmą ,

– lepszą wiarygodność firmy wśród konkurencji,

– zwrot kosztów za utworzenie sklepu internetowego lub strony WWW,

– większy zasięg usługi lub oferty sprzedaży produktów,

– zwiększenie ruchu na stronie WWW lub sklepie internetowym.

 

 

Jesteś zdecydowany na pozycjonowanie lub reklamowanie w Google swojego sklepu lub strony WWW, jednak nie wiesz od czego powinieneś zacząć?

Na początku musisz zacząć od kilku rzeczy:

– wyboru i analizy fraz kluczowych ważnych dla Twojej branży,

– wytypowanie fraz do pozycjonowania lub reklamy w Google AdWords,

– wyboru najkorzystniejszej oferty.

 

Jeżeli chciałbyś zamówić pozycjonowanie lub reklamę w wyszukiwarce Google, dla swojej strony lub sklepu internetowego, zamów już teraz pozycjonowanie sklepu »

 

 

2. Linki sponsorowane, reklamy w wyszukiwarce Google – Google AdWords!

Czym jest Google AdWords?

Trzeba mieć świadomość, że z wyszukiwarki Google korzysta w Polsce jak i w innych krajach, większość użytkowników Internetu, wyszukując interesuje ich informacje, usługi czy produkty. Google jest najpopularniejszą wyszukiwarką w Internecie, nie podlega to wątpliwości!

Reklama w Google AdWords są to linki sponsorowane wyświetlane nad wynikami wyszukiwania, po prawej stronie wyników oraz pod wynikami wyszukiwania. Reklama Google AdWords to nie tylko reklama w wynikach wyszukiwania, ale również sieć partnerska firm, które współpracują z Google poprzez program Google AdSense. Są to reklamy umieszczane na portalach wszelkiego rodzaju, które przystąpiły do sieci partnerskiej Google. Reklamy w sieci partnerskiej są dostosowywane indywidualnie do profilu i potrzeb użytkowników. Reklamy są wyświetlane na stronach odpowiadających branży, w której działa Twój e-biznes.

 

Dlaczego reklamy Google AdWords są skuteczne?

Reklamy Google AdWords – linki sponsorowane w Google – to produkt reklamowy, który dociera do ściśle zainteresowanych odbiorców, poszukujących właśnie tych produktów lub usług w Internecie.

 

Reklama w Google AdWords daje Ci możliwość:

– reklamowania Twoich produktów i promocję usług w celu zwiększenia sprzedaży,

– budowania świadomości marki – kampanię można tak zoptymalizować, aby jak najmocniej zaistnieć w świadomości internatów,

– przeprowadzenia badania marketingowego.

 

 

W podsumowaniu informacji o reklamie w Google AdWords.

Kampanie Google AdWords na pewno przyniosą spodziewane efekty w krótkim czasie.

Reklama w Google AdWords jest reklamą na pewno skuteczną i niedrogą. Odpowiednia optymalizacja może niedużym kosztem sprowadzić do Twojego sklepu lub strony WWW klienta, który dokona zakupu produktów lub usług.

Kampanię trzeba jednak wykonać porządnie i dokładnie. Trzeba zrobić dokładne typowanie słów i fraz kluczowych, na które chcesz, aby Twoje reklamy były wyświetlane. Jest to zadanie, które wymaga zaangażowania osób znających się na tym, lecz dobrze wykonana praca i optymalizacja kampanii przyniesie zyski już w trakcie trwania kampanii. Koszt tej usługi prędzej czy później oczywiście się też zwróci.

Trzeba wiedzieć, że każda dobrze wydana na reklamę złotówka powinna przynieść zwrot inwestycji i potencjalny zysk!

Chciałbyś zamówić linki sponsorowane Google – reklamy Google Adwords – dla swojej strony lub sklepu internetowego? Zamów reklamę w Google – linki sponsorowane Google Adwords »

 

 

3. Promocja sklepu dzięki porównywarkom cen i pasażom handlowym!

Następna formą marketingu dla sklepu internetowego jest obecność sklepu w porównywarkach internetowych, a także w pasażach handlowych inaczej nazywanymi e-centrami handlowymi.

Zastanawiasz się dlaczego wyżej wymienione serwisy są dobrym sposobem na promocję sklepu internetowego oraz czy są dobre dla każdej branży?

Porównywarki cen są to serwisy porównujące oferty z wielu sklepów internetowych. Klienci lubią z nich korzystać, bo mogą wyszukać w nich najniższą cenę a także najbliższą lokalizację sklepu od swojego miejsca zamieszkania oraz opinię o sklepie, dodaną przez innych kupujących w tym samym e-sklepie.

Porównywarki cen dzielą się na wielobranżowe, w których znajdziesz sklepy z każdej branży – np. Ceneo, Nokaut – jak i tematyczne, związane z jedną branżą – np. zakupy- budowa.tuznajdziesz.pl . Listę porównywarek możesz znaleźć w serwisie http://porownywarki.info/

 

Pasaże handlowe są to serwisy WWW, na których możesz wyszukać oferty z różnych sklepów, np. po kategorii. Pasaże handlowe przeważnie posiadają zaawansowane wyszukiwarki produktów, dzięki którym klienci wyszukują produkty ich interesujące. Pasaże handlowe często są dobrze „widoczne” przez wyszukiwarkę Google i dlatego prezentacja produktów w nich może się opłacać.

 

4. Promocja e-sklepu w portalach społecznościowych

Promocja sklepu i marketing na portalach społecznościowych jest specyficzną formą reklamy. W takich serwisach jak np. Facebook czy Twitter reklamować się można w dwojaki sposób: poprzez wykupienie płatnych reklam lub poprzez marketing szeptany, czyli przy wykorzystaniu znajomych.

Marketing na Twitterze może nie jest najwygodniejszy, z racji na ograniczoną ilość znaków jakie może zawierać jedna wiadomość, ale już do rozesłania krótkiej informacji o rozpoczynającej się promocji lub wystawieniu nowego towaru, albo wznowieniu sprzedaży towaru, którego zabrakło na magazynie.

Z kolei serwis społecznościowy Facebook daje o wiele większe możliwości, gdyż możemy na nim wykonać aplikację zintegrowaną ze sklepem, dzięki którym klienci od razu na stronie Facebooka będą mogli zrobić zakupy. Na fanpage – stronie na Facebooku – można publikować posty opisujące poszczególne produkty z linkami do strony, na której klienci będą mogli zakupić je. Tutaj bardzo pozytywnie przedstawia się sytuacja polubień, bowiem jeśli ktoś polubi stronę sklepu i polubi taki dodany wpis lub zostawi pod nim komentarz, to jego znajomi zobaczą ten wpis i również mogą go polubić lub dodać swój komentarz. W ten oto sposób informacje o sklepie internetowym i jego ofercie produktowej z takiego wpisu, mogą rozejść się do naprawdę wielu użytkowników Internetu.

.

.

.

Podsumowując.

Portale społecznościowe są narzędziem marketingowym, dzięki któremu w szybki sposób można dotrzeć do znajomych i ich znajomych z informacją o e-sklepie i oferowanych przez niego produktach .

Polecamy Ci także artykuł o pozycjonowaniu przez portale społecznościowe http://twojepozycjonowanie.pl/portale-spolecznosciowe-a-pozycjonowanie/ »

 

Potrzebujesz informacji wyślij e-mail – http://support.sstore.pl/index.php?/Tickets/Submit »